niedziela, 15 sierpnia 2021

Kalendarz adwentowy - zadanie sierpniowe

Kalendarz adwentowy - ciąg dalszy zabawy u Splocika

Mamy sierpień - czas zatem na prezentację zadania 


Elementy zadania ósmego, to tym razem trzy wzorki z trzema cyferkami.

Skrzat z numerkiem 23


Mikołajek z numerkiem 11


Wianuszek z numerkiem 15


I razem:


Uczestników zabawy 

do pracy niezmiennie ma zagrzewać motto:

"Gdzie się z chęcią zejdzie praca, tam się hojnie trud opłaca".

***************************************************

Na koniec bonus w postaci prezentacji elementów kalendarza adwentowego, które dotychczas wykonałam. Jest ich 19, a oto one:






Do końca zabawy pozostało jeszcze 5 wzorków i pięć cyferek. Cyferki, to: 1, 5, 10, 18 i 19. 

A wzorki?  Tego niestety nie wiem, gdyż jest to pilnie strzeżona przez Splocika tajemnica.

10 komentarzy:

  1. Kolejne świetne motyw do kalendarza wykonałaś. :)
    Super zestawienie wykonanych dotychczas motywów. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak będzie wyglądał Twój kalendarz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze?
      Ja sama tak do końca nie wiem, gdyż co miesiąc zmieniają mi się koncepcje:))

      Usuń
  3. Piękny skrzacik i Mikołajek to było wyzwanie.Jak ten czas leci, jeszcze tylko 5 wzorów.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne cudowny bedzie kalendarz masz cierpliwosc szyc te cudenka pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez jestem ciekawa jak bedzie wyglądał Twoj kalendarz :) bardzo pomysłowo go robisz a do tego te drobiazgi wydają się być pracochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pewien pomysł, ale nie jestem pewna czy uda mi się zrealizować:)
    Kalendarz tworzę pod konkretną Osóbkę i to Ona podsuwa mi wzorki, a czy pracochłonne? Myślę, że nie aż tak jakby się wydawało.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad Waszych odwiedzin jest dla mnie olbrzymią satysfakcją z prowadzenia bloga