sobota, 17 kwietnia 2021

Koronkowa pandemia - ozdoby choinkowe - kwiecień

 Czwarty miesiąc zabawy pod nazwą "Koronkowa pandemia" u Ani

W kwietniu ponownie u mnie koronka frywolitkowa. Tym razem wysupłałam trzy śnieżynki. 

Dwie - wg wzoru Agnieszki Bojrakowskiej-Przeniosło.


I jedną - wg wzoru nieznanego mi autora, który znalazłam w Internecie.

Tak się prezentują moje trzy kwietniowe koroneczki na zdjęciach wykonanych w "atelier fotograficznym".


A tak na zdjęciach zrobionych w plenerze.




Koronkę wykonałam z białych nici Aida nr 20 z wykorzystaniem - w zależności od wzoru - jednego lub dwóch czółenek.

20 komentarzy:

  1. Przepiekne sniezynki co jedna to ladniejsza pozdrawiam serdecznie💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tęsknię za śniegiem, ale Twoje śnieżynki mnie zachwycaja:) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne śnieżynki wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne śnieżynki! Nie mogę się napatrzeć!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne są ta śnieżynki wszystkie. Cieszę się bardzo, że trafiły na mojej zabawy. A jeszcze frywolitka, to coś czego nie umiem. Moje serce skradła ta znaleziona internecie. Musiała być bardzo pracochłonna.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu za tak miłe słowa:))
      Obiecuję, że jeszcze niejedna koronkowa śnieżynka trafi do Twojej "żabki":))
      W zabawie tworzę śnieżynki, gdyż to one razem z przestrzennymi szydełkowymi bombkami, będą zdobiły moją choineczkę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Cudowne😍nic więcej nie trzeba pisać🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne frywolitkowe śnieżynki:) Pierwsza to moja faworytka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje śnieżynki bardzo mi się podobają.Są piękne. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne śnieżynki, będą wspaniałą ozdobą choinki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne śnieżynki, piękne. Bardzo lubię te wzory, z szczególnie ten drugi od Agnieszki. Cudnie się prezentuje także w wersji dwukolorowej, czyba muszę ponownie go zrobić. Napędziłaś mi smaka :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa:))
      I ja spróbuję zrobić w wersji dwukolorowej - dziękuję za podpowiedź.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad Waszych odwiedzin jest dla mnie olbrzymią satysfakcją z prowadzenia bloga