piątek, 4 czerwca 2021

Nowy haft - "Macierzyństwo" Gustava Klimt'a - odsłona pierwsza

Troszeczkę sobie poleniuchowałam, ale już mi się tego "bezrobocia" odechciało i ochoczo za prace ręczne się zabrałam.

Na tamborek wskoczyła kanwa z zakupionego ostatnio zestawu firmy Riolis.

Jest to haft opracowany przez Elenę Kolmakową na podstawie obrazu Gustava Klimt'a pod tytułem "Macierzyństwo". 

Gotowa praca będzie miała wielkość 30 x 35 cm. (160 x 203 krzyżyków). Do haftu używam nici akrylowowełnianych dołączonych do zestawu, które zdążyłam już poznać i polubić.


Mam nadzieję, że wyszywanie mi się w którymś momencie nie znudzi i obraz wyhaftuję za pierwszym podejściem do końca. 

6 komentarzy:

  1. Bardzo piękny i ciepły haft.Bede podglądać postępy.Milego haftowania.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życze miłego haftowania i niesłabnącej weny :) Będzie piękny haft. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lol ale ladne tez bede podgladac co zrobilas pozdrawiam❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad Waszych odwiedzin jest dla mnie olbrzymią satysfakcją z prowadzenia bloga