czwartek, 8 lipca 2021

Firaneczki-zazdrostki będą

Z haftami póki co kończę, jakoś znudziły mi się ...

Za szydełko chwyciłam i firaneczkę-zazdrostkę dziergać zaczęłam. 

Zazdrostki dwie będą, ale na jednym oknie w pokoju zawisną.  Ze względu na to, że okno jest dość duże (4,40 x 1,50), to i zazdrostki spore będą. 

Zaplanowane wymiary firanek: 2 x po 2 i 1/2 metra szerokości oraz 65 centymetrów wysokości.

Zazdrostki dziergam z kordonka Maximum w kolorze beżowym 311 szydełkiem nr 1,50 według wzoru, który w Internecie znalazłam.

 


Sporo pracy przede mną, dlatego w najbliższej (a może i dalszej) przyszłości będą się pojawiać przeważnie posty oznaczone etykietą "szydełko".

14 komentarzy:

  1. Przesliczny wzorek bada ozdobiac okno duzo juz masz pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawał roboty przed Tobą ale poradzisz.Beda cudne i unikalne.Trzymam kciuki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, masz rację pracy przede mną, że ho, ho, ho:))
      Dzięki za kciuki - przydadzą się.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Kobiety to bardzo uzdolnione osóbki więc nigdy się nudzą i zawsze sobie coś do zajęcia rąk znajdą;) Będą śliczne zazdrostki. Czekam na kolejne wpisy szydełkowe i ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... bo ktoś nad stworzeniem kobiety sporo popracował:))
      Dzięki za miłe słowa; wpisy szydełkowe się pojawią, gdyż aktualnie tylko zazdrostki dziergam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Z ciekawością będę śledziła Twoje poczynania. :)
    Zapowiada się super praca patrząc na wzór.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku - dzięki za doping, będzie mi bardzo potrzebny, bo pracy przede mną sporo; wstępnie obliczyłam, że potrzebuję 800 rządków:)
      Długo szukałam odpowiedniego wzoru, który pasowałby do charakteru pokoju i wyposażenia; nie lubię kiedy elementy od siebie odstają i są jakby z "innej parafii":))
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Oj podziwiam, przede wszystkim za cierpliwość. Cudne będą widać już po wzorze. Trzymam kciuki żeby Ci się nie znudziły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu - wielkie dzięki za trzymane kciuki:))
    Narazie działam, a na ile rządków chęci mi starczy nie wiem; może się zdarzyć, że zrobię jedną część, a z drugą zabiorę się po jakimś czasie; tego bym nie chciała, ale różnie to bywa:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, duża praca.... powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To na pewno bedzie cudo! Marzy mi sie taka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie śliczna - już to widzę, tylko kiedy ją wydziergam:))

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad Waszych odwiedzin jest dla mnie olbrzymią satysfakcją z prowadzenia bloga