niedziela, 10 marca 2019

Jakimś cudem się udało i tutaj jestem, czyli wymuszona przeprowadzka z bloxa

Blogger nie jest wyborem chcianym, ale sytuacją wymuszonym; z dniem 29 kwietnia 2019 r. serwis blox się zamyka i mój dotychczasowy blog "Ja kobieta", który zaczęłam pisać 9 czerwca 2006 roku przestanie działać.
Chciałabym, żeby ten nowy blog na bloggerze był kontynuacją bloga z bloxa, ale chyba tak się nie da.
Zatem - póki co - ściągnęłam na dysk komputera wszystkie treści notatek i zdjęcia z bloga, który zostanie unicestwiony pod koniec kwietnia.
Notatki udało mi się ulokować na WordPressie: https://jakobieta.video.blog  , ale zdjęcia niestety się nie przeniosły; mam je zapisane w osobnym katalogu i powolutku - w miarę wolnego czasu - będę dodawała do postów.
Ponoć w życiu trzeba wszystkiego próbować ...
Spróbuję zatem polubić bloggera i mam nadzieję, że blogger mnie także polubi.

Pozdrawiam wszystkich, którzy mnie znaleźli w nowej przestrzeni.

8 komentarzy:

  1. Hej!
    Przyzwyczaj się, nie znikaj !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w blogosferze :)
    Poczuj się tu dobrze :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobacz Splociku na co mi przyszło; muszę się pożegnać z "Ja kobietą" w tak piękną "sukienkę" ubraną. Tutaj skorzystałam z gotowego szablonu, który w miarę przypadł mi do gustu, chociaż ten beżowy kolor tła nie do końca mi leży. Mam nadzieję, że się jakoś przyzwyczaję i za jakiś czas marudzić przestanę:))
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Witam Cie Marysiu i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cornelko Ciebie spotkało to samo co mnie - musimy się pożegnać z naszym ukochanym miejscem i do nowego przyzwyczajać się zacząć.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Jak cudownie że jestes,to działaj, jak tam hafcik z kobiety z perłą? pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. Urszula raz jeszcze wielkie dzięki za informację o bloxie.
    W hafcie są postępy, jednak ze względu na czarną kanwę i moje zużyte wiekiem oczy robótkę musiałam odłożyć. Napewno się za nią zabiorę jak dni będą dłuższe i na oczy lepsze okulary zakupię:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad Waszych odwiedzin jest dla mnie olbrzymią satysfakcją z prowadzenia bloga