sobota, 16 marca 2019

Szydełkowe ubranka na jajeczka wielkanocne

Wielkanocne ozdoby aktualnie w wolnym czasie tworzę.

Wzorek nie jest nowością na moim blogu, ale co ja poradzę na to, że tak mi się podoba.
Nowością są natomiast niteczki, których używam. Jest to turecki kordonek poliestrowy pod nazwą"Yabali".

Niteczki są bardzo cieniutkie (nr 50), dlatego wykorzystuję szydełko nr 0,75.


Te dwie "cienizny" (nici i szydełko) powodują, że kubraczek powstaje bardzo wolno. Jednak nie zniechęcam się, gdyż efekt końcowy zapowiada się ciekawie.


Niteczki mają cudny połysk i na plastikowym przezroczystym jajku robótka będzie bardzo ładnie się prezentować.


Pierwsze ubranko dziergam z czerwonego kordonka, gdyż tylko taki kolor był w pobliskiej pasmanterii, ale w zamiarze mam jeszcze "uszycie" kubraczków w innych kolorach (niteczki  zamówiłam i są już w drodze do mnie).

7 komentarzy:

  1. Beda przesliczne delikatne tylko to dzierganie masakra cierpliwosc masz pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niteczki są rzeczywiście cieniuteńkie, ale to powoduje, że robótka jest delikatna i finalnie ślicznie wygląda.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Ale cienizna, są też efekty,praca misterna ale już jest WOW,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienizna niesamowita, ale to mnie nie przeraża, kiedy widzę efekt końcowy.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Śliczna będzie ubranko na jajka takie delikatne .Dawno nie robiłam takim szydełkiem .Lubię robić z cienkich nici .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam u Ciebie i podziwiałam robótki - są śliczne. Widziałam również Twoje ozdoby na jajka wykonane z równie cieniutkiego kordonka Altin Bask; znam ten kordonek, kiedyś z niego tworzyłam serwetki wg koniakowskich wzorów, ale ja - ponieważ dziergam dość luźno - korzystałam z szydełka nr 0,5.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad Waszych odwiedzin jest dla mnie olbrzymią satysfakcją z prowadzenia bloga