wtorek, 19 stycznia 2021

"Dwie delikatne ważki", czyli kolejny UFO-k na moim tamborku

"Dwie delikatne ważki" - wzór z kolekcji Dimensions. 


(zdjęcie ze strony sklepu pochodzi)

Nie wiem kiedy zestaw zakupiłam, nie wiem kiedy haft zaczęłam i nie wiem dlaczego tego haftu nie skończyłam.

Jedno co wiem to to, że "Dwie delikatne ważki" leżakowanie w koszyczku odbyły i właśnie przyszła pora na ich wykończenie. Ochoczo się za robótkę zabrałam, bo choć to "robale", to urok swój mają i ładnie na obrazku wyglądają.

11 komentarzy:

  1. Moje gratulacje, jesteś konsekwentna, robale są piękne, cudownie haftujesz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Wzory Dimensions bardzo lubię:) A ważki, to mi się z Mazurami najbardziej kojarzą, choć tam najbardziej "Husarze". Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:))
      Ja także lubię wzory tej Firmy, są wymagające, ale efekt końcowy jest WOW.
      Edytko - w miejscu na Mazurach, gdzie ja bywałam nie widziałam ważek, tylko komary i były prawie tak duże jak ważki:))
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Takie cudnosci chowalas w koszyczku .Wazki sa piekne i w Twoim hawcie i w naturze pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One się same w tym koszyku schowały:))
      Dzięki za miłe słowa.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Dobrze ze ważki zostały z koszyczka uwolnione;)
    Uwielbiam dimki, więc chętnie będę postępy podglądać.
    Miłego xxx :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w moich progach:)) Dziękuję za miły komentarz i zapraszam na podglądanie moich haftów; zapewniam, że troszeczkę ich będzie:)) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Super sa te wazki i niech sobie fruwaja w rameczce a nie w koszyczku .Ciekawe co z niego teraz wyciagniesz😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem do kosmetyczki zajrzałam, a tam ...
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. O to czekam zniecierpliwoscia😀

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad Waszych odwiedzin jest dla mnie olbrzymią satysfakcją z prowadzenia bloga