poniedziałek, 4 stycznia 2021

Nadal świątecznie u mnie, czyli serwetka gwiazda z perełkami powstaje

 W sferze robótkowej (i duchowej) u mnie nadal świątecznie.

Serwetkę gwiazdkę zaczęłam dziergać jeszcze przed Świętami. Nie chcę odkładać jej na potem z dwóch powodów:

- po pierwsze wzorek mi się bardzo podoba (szczególnie zaintrygowało mnie wykończenie ramion gwiazdki czerwonymi perełkami),

- po drugie - takich prac na potem, to u mnie dostatek, leżą w koszyczkach lub pojemniczkach i co jakiś czas pomrukują "no dokończ mnie" :))

Serwetkę wykonuję szydełkiem nr 1,5 mm, wykorzystując bawełniany kordonek firmy DMC "Babylo" nr 10 w kolorze czerwonym nr 321 (50g/266m). Wzorek gwiazdki pochodzi z gazetki "Diana robótki" nr 6/2020.

Robótka finalnie powinna mieć 41 cm średnicy, a jak będzie w rzeczywistości, to się okaże - co oczywiście na blogu pokażę.

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia.

10 komentarzy:

  1. Chyba mam też tą gazetkę ,każde ramię trzeba oddzielnie robić.Bedzie piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny.
      Tak, każde ramię gwiazdki robi się oddzielnie z jednoczesnym wrabianiem koralików-perełek.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bedzie cudowna Marysiu czekam na final zniecierpliwoscia pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny.
      Nie mogę się doczekać efektu końcowego, tzn. wyglądu z tymi wrobionymi perełkami; w tej chwili czekam na przesyłkę - myślałam, że mam w zapasach, ale okazało się, że ta, które mam mają za małą średnicę; wg wzoru powinny mieć 5 mm.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Będzie piękna, preferuję biały kolor w serwetkach, ale na Boże Narodzenie jak najbardziej czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moich progach:))
      Dziękuję za wizytę i miłe słowa.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Zapowiada się super. :)
    Zajrzyj na pocztę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że wpadłaś :)
      Rzeczywiście fajnie się zapowiada; jeszcze kilka rzędów i będzie gotowa.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Piękna serwetka. Trzymam kciuki za szybkie ukończenie pracy i prezentację na blogu:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za odwiedziny i kibicowanie:))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad Waszych odwiedzin jest dla mnie olbrzymią satysfakcją z prowadzenia bloga