piątek, 8 stycznia 2021

Świątecznych klimatów ciąg dalszy, czyli materiałowo-koronkowe różnokolorowe serwetki gwiazdki

Czerwona gwiazdka z koralikami się robi. 

Ramiona gwiazdki powstają wolno, gdyż w międzyczasie tworzę elementy kalendarza adwentowego realizując - tym samym - zadanie styczniowe w zabawie ogłoszonej przez Splocika.

Zanim pokażę aktualnie dzierganą serwetkową gwiazdkę zapraszam do obejrzenia kilku innych gwiazdek, które wykonałam jeszcze przed świętami. 

Te materiałowo-koronkowe serwetki były mikołajkowymi prezentami dla moich bliskich.  


Ciemnozielony len i pasujący odcieniem ciemnozielony bawełniany kordonek.



Materiał, to len w kolorze ecru ze złotą nitką i dobrany kolorystycznie kordonek także ze złotą niteczką.



Materiał, to czerwony len i czerwony bawełniany kordonek.

Wzorek koronki do tych serwetkowych gwiazdek znajduje się gazetce "Szydełkowanie" nr 5/2019.

I jeszcze dwie malutkie serweteczki w koniakowskim stylu.



I to by było na tyle. Dziękuję za odwiedziny i przesympatyczne komentarze.
Pozdrawiam serdecznie.

16 komentarzy:

  1. Ale piekne bardzo pracochlonne obdarowani napewno byli zachwyceni takim prezentem .Serweteczki tez mi sie podobaja cekam na czerwona gwiazdke pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezenty zostały przyjęte z zadowoleniem :)
      Czerwona gwiazdka jest już gotowa, czeka na prezentację.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Serwetki gwiazdkowe cudowne jak z gazetki.Sama wykonałaś gwiazdki z materiału? Powodzenia z kalendarzem, będzie ekstra.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiałowe kształty z ażurowym brzegiem do obrabiania kupuję gotowe.
      Jeśli chodzi o kalendarz, to mam nadzieję, że podołam wyzwaniu; do tej pory kupowałam kalendarze ze słodyczami Milki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Gwiazdki z materiałowym środkiem są cudne.
    Chciałam do Ciebie zadzwonić, ale wraz ze zmianą telefonu straciłam większość nr, w tym i Twój. Napisałam dzisiaj post, jeżeli jest tam za mało to napisz.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Basiu :))
      Chyba mam numer telefonu do Ciebie - spróbuję się dodzwonić i dopytać o szczegóły.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Zabrałam się kiedyś za serwetkę z materiałowym środkiem i poległam. Wielkie gratulacje za takie cuda! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny i miły komentarz:))
      Ja uwielbiam te materiałowo-koronkowe połączenia, może dlatego, że to sentymentalne przyzwyczajenie, gdyż moje pierwsze kroki w szydełkowych robótkach, to obrabianie koronką chusteczek do nosa.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Podziwiam, sercem, dusza, marzeniem, pragnieniem i wzdycham! Kocham szydełkowe prace, szydełko nie kocha mnie, a u Ciebie Moteczku tyle piękna i dobra!
    Pozdrawiam najcieplej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie buziaki za tak miłe słowa:))
      Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  6. Piękności:) Jeszcze raz serdecznie dziękuję, że i ja mogłam stać się posiadaczką tak urokliwej serwetki:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie:))
      Cieszę się, że serweteczka przypadła Tobie do gustu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękne serwetki 😍ja ostatnio mocnooooo zaszydełkowana😁

    OdpowiedzUsuń
  8. No to Dana pokazuj swoje szydełkowe dzieła; ja narazie szydełko odkładam i za hafty się biorę, tak mnie jakoś haftowania ciągnie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad Waszych odwiedzin jest dla mnie olbrzymią satysfakcją z prowadzenia bloga