sobota, 6 lutego 2021

Koronkowa pandemia - frywolitkowa śnieżynka - styczeń

 Ania, Justyna i Ola zaproponowały zabawę pod nazwą "Koronkowa pandemia".

W ramach zabawy uczestnicy wykonują miesięcznie koronkowe prace na choinkę w dwóch technikach: szydełko lub frywolitka. 

Po zastanowieniu zdecydowałam, że będę tworzyła głównie koronki w technice frywolitkowej, a jak czasu i chęci starczy może zrobię coś "choinkowego" szydełkiem. 

Na początek malusia frywolitkowa śnieżynka o średnicy 7,5 cm, którą wykonałam wg wzoru znalezionego na Pintereście (wydaje mi się, że autorem jest Pan Jan Stawasz). 


Do zrobienia koronki wykorzystałam dwa czółenka i dwa kolory nici Aida nr 15.





Wysupłanie tej "drobinki", to był bardzo przyjemny przerywnik w boju z zaległymi haftami. 

19 komentarzy:

  1. Śliczne śnieżynka, masz złote ręce bo frywolitka to dzieło sztuki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Podziwiam.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaka sliczna lubie frywolitkowe gwiazdki ciekawa jestem drugiej pozdrawiam z mroznych Katowic😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna śnieżynka, a tel lekko żółty kolor dodaje jej ciepła. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula, Basia, Dana, Kornelka, Splocik - dzięki za miłe słowa:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Frywolitkowa śnieżynka to takie małe dzieło sztuki. zachwycająca i bardzo mi się podoba połączenie kolorystyczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, że frywolitka, to takie dzieło sztuki.
      Podoba mi się frywolitkowa koronka właśnie w takich drobiazgach, do większych form jakoś nie mam przekonania - za sztywne jak dla mnie i np. w serwetkach wolę koronkę szydełkową.
      Dziękuję za odwiedziny. Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  7. O jak ja się cieszę , że mamy kolejną uczestniczkę zabawy i do tego która tworzy frywolitką. Uwielbiam tą artystyczna koronkę niestety tylko podziwiać, a do tego lubię takie dwukolorowe prace. Piękna ta Twoja drobinka.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za zabawę, dzięki uczestnictwu w niej będę miała nie tylko motywację do działania, ale także na tegorocznej świątecznej choineczce koronkowy śnieg.
      Co prawda takich śnieżynek z koronki szydełkowej i frywolitkowej zrobiłam do tej pory mnóstwo, ale zawsze się jakoś przed świętami rozchodziły, u mnie nic nie zostawało:))
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Prześliczne gwiazdki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do naszej zabawy :-) Piękna śnieżynka powstała, taka delikatna, ale to zasługa koronki i pikotków :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się cieszę; mnóstwo inspiracji i duża dawka motywacji:))
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Witam w naszej zabawie i cieszę się, że dołączyłaś do nas ze swoimi supełkami bo jednak frywolitka do najbardziej popularnych technik nie należy. A jest piękna i delikatna jak Twoja śnieżynka. Dobrej zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się cieszę, że mogę się z Wami bawić:))
      W zabawie będę głównie supłać, gdyż szydełkowe ozdoby już mam (są to bombki); myślę, że frywolitkowe śnieżynki będą fajnym dopełnieniem tego co już posiadam.

      Usuń
  11. Super, ze bawisz się z nami! <3
    Im więcej frywolitki tym lepiej, może dzięki temu rozpropagujemy tę piękną choć bardzo wymagającą technikę.
    Zasypiemy świat koronkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny i miłe słowa.
      Jestem za - zasypmy świat koronkami:))
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad Waszych odwiedzin jest dla mnie olbrzymią satysfakcją z prowadzenia bloga