poniedziałek, 29 marca 2021

Plany się pozmieniały

Od połowy marca miało być u mnie na blogu wiosennie, kolorowo i wesoło. Miało być, ale wirus w planach namieszał.

Właściwie, to aż tak bardzo nie jestem zaskoczona, gdyż już nie raz, nie dwa przekonałam się, że plany, planami, a życie i tak napisze własny scenariusz i jest tak, że ten scenariusz musimy zaakceptować - czy się nam podoba, czy nie ... dyskusja nie ma sensu.

Dzisiaj wpadłam na blog na chwilkę, żeby chociaż troszeczkę wielkanocnego klimatu temu mojemu blogowi nadać. 

Oto jajo, które poczyniłam jeszcze w lutym. 

Jajeczko to wyhaftowałam na plastikowej kanwie muliną i koralikami wg wzoru Darii Slesariewej.

Wyhaftowałam i odłożyłam, i tak zostało; zagospodarowanie, czyli zrobienie z tego zawieszki nastąpi w terminie późniejszym, jak "wydobrzeję".

W gotowym zestawie jest jeszcze jeden wzór na jajo, ale to także temat na potem.

*******************************

Z przykrością informuję, że z przyczyn, o których wspomniałam wyżej, w tym roku nie wyślę do moich drogich blogowych koleżanek karteczek z wielkanocnymi życzeniami; nie chciałabym, żeby do życzeń "coś" się podczepiło.

12 komentarzy:

  1. Jajo jest piekne, zycze szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosenne , kolorowe jajko, śliczne.Wesolych , spokojnych świąt.Zdrowia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajo jest śliczne i bardzo wiosenno-wielkanocne. :)
    Szybkiego powrotu do zdrowia.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne to jajo Marysienko wracaj szybko do zdrowia przykro mi bardzo ale strasznie ten wirys sie rozpanoszyl buziaki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia życzę. Spokoju i wytrwałości. Osobiście przeszłam w grudniu. Muszę przyznać, miesiąc po pracy nic nie dałam rady robić.
    Ale jajko wyszło przecudne. Przepiękna pisanka.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajo przepiękne!
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej Mario, na wszystko inne przyjdzie czas.
    Jajo jest cudne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jajeczko. Życzę zdrówka śle pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Drogie Dziewczyny - dziękuję Wam za życzenia zdrowia; powolutku zdrowieję, jestem wymęczona i pewnie to trochę potrwa zanim wrócę do normalności.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne, przepiekne :)
    Zdrowka zycze !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad Waszych odwiedzin jest dla mnie olbrzymią satysfakcją z prowadzenia bloga