wtorek, 26 stycznia 2021

Międzyrobótkowy przerywnik, czyli o moich ostatnich zakupach słów kilka

Zanim pokażę kolejne efekty walki z hafciarskimi zaległościami pochwalę się moim ostatnim nabytkiem.


Maszynka do wycinania i wytłaczania kształtów z papieru. Do tego kilka wykrojników i etui do przechowywania tychże. 


Maszynka nie jest duża, jednak na moje potrzeby powinna wystarczyć. Skraperką nie jestem, potrzebuję urządzenia kilka razy w roku, po to, żeby wyciąć rameczki i przyozdobić nimi okolicznościowe karteczki. 

Basiu, dziękuję za wpis na blogu i teleporady. Twoja opinia była dla mnie pomocna w wyborze i zakupie tego, a nie innego urządzenia.

10 komentarzy:

  1. Brawo, piękny zakup.Bedzie się działo karteczkowo.Powodzenia z Ufokami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super maszynka beda wspaniale karteczki pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. To czekamy na pierwsze efekty 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się czy kiedyś napiszesz, że masz już wystarczająco dużo wykrojników :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula, Cornelka, Dana -
    - będzie się działo, tyko nie wiem kiedy:))
    Miałam troszeczkę wolnych środków więc je zagospodarowałam, a przy okazji zrobiłam sobie prezent urodzinowo-imieninowy.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję udanych zakupów. Moteczku zdradzisz gdzie kupiłaś maszynkę? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że już nie ma w ofercie tych maszynek; ale kupowałam na Allegro u tego sprzedawcy. A może zadzwoń do niego i się podpytaj kiedy będą i czy będą.

      Usuń
  7. Dzięki:))
    Maszynkę kupiłam na Allegro, o tutaj:
    https://allegro.pl/oferta/maszyna-do-ciecia-i-wytlaczania-papieru-format-a5-9623738806?snapshot=MjAyMS0wMS0xMVQxMjowNzo0Ni4xNTVaO2J1eWVyOzk0ZjM0MTBkYjkwMzk2Y2QzNzg0MjY5YzFmZmRmMjlhNzA1MTU0ODYzOTNmNzcwNmNiNWI5NDMyMDFkYTZmYTI%3D
    Jakby link nie działał, to sprzedawcą jest
    ArturoSolero
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad Waszych odwiedzin jest dla mnie olbrzymią satysfakcją z prowadzenia bloga