wtorek, 12 stycznia 2021

Śliczności od Cornelki otrzymałam

 Zupełnie niespodziewanie zostałam obdarowana przez Cornelkę.

Spójrzcie jakie śliczności otrzymałam.





Prezenty natychmiast zagospodarowałam - frywolitkowe i szydełkowe śnieżynki, aniołki, skrzydełka i domek przyozdobiły choinkowe gałązki.


Natomiast malowane kamuszki towarzyszą choinkowej pozytywce. 

Cornelko droga, z całego serca dziękuję za wszystkie wspaniałości. 

Ty wiesz jak rozweselić mnie w ten pochmurny styczniowy dzień.

12 komentarzy:

  1. Ciesze sie z Toba kochana szybko doszlo myslalam ze bedzie dopiero jutro buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję raz jeszcze; cudności mi podarowałaś.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Śliczne prezenty dostałaś. Podziwiam prace zrobione czółenkiem.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cornelka zrobiła mi niesamowicie radosną niespodziankę.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Piękne prezenty otrzymałaś. :)
    Wszystkiego dobrego z okazji...13 stycznia :)))
    Niech dni nie będą pochmurne :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki:))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. No to się cieszymy Razem 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest z czego się cieszyć; uwielbiam takie rękodzielnicze cudeńka:))

      Usuń
  6. Piękne upominki, szydełkowe zawieszki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cornelka, wie jak wywołać uśmiech na buzi:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad Waszych odwiedzin jest dla mnie olbrzymią satysfakcją z prowadzenia bloga