czwartek, 25 lutego 2021

Bałtyk na przedwiośniu

Od kilku dni pogoda u nas jest tak cudna, że szkoda choćby kilka minut pozostawać w domu.  

Normalnością stały się więc krótsze lub dłuższe piesze spacery. Dzisiaj jednak zdecydowaliśmy się na samochodowy objazd okolicy. Rozważaliśmy kilka miejsc wypadu ostatecznie wybraliśmy Ustkę.

W tej przepięknej nadmorskiej miejscowości spędziliśmy kilka godzin. Spacerując brzegiem morza wdychaliśmy jod i łapaliśmy promyczki słoneczka. 

Pobyt zakończyliśmy tradycyjnie; w czynnej o tej porze i czasie tawernie zjedliśmy przepysznego dorszyka z frytkami i surówką. 

Dla Was także troszeczkę morza przywiozłam. Tak wygląda Bałtyk w Ustce na przedwiośniu.

 





Następny spacer brzegiem morza zaplanowaliśmy już na wiosnę; wybierzemy się zatem 21 marca do Jarosławca. 

14 komentarzy:

  1. W Ustce nie bylam juz parenascie lat ale mile ja wspominam dwa lata temu bylismy w Miedzyzdrojach ale bylo cudownie i pogode jak na czerwiec byla upalna dzieki za fotorelacje😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię odwiedzać to miasto, jak tylko mam ochotę na pobyt nad morzem, to najczęściej wybieram właśnie Ustkę. Dzisiejsza pogoda była idealna na nadmorski spacer, świeciło słoneczko, wiał delikatny wiaterek, temperatura +16 st. Widziałam kilka osób, które boso chodziły po piasku, troszeczkę dziwnie czułam się w kozakach i zimowej kurtce:))
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piekne widoki! Nad polskim morzem juz kilka lat nie bylam, ale pustki! W sobote bylam nad morzem polnocnym i bardzo duzo ludzi bylo, a dulo jak w kieleckich lasach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj akurat nie było specjalnie ludzi, ale w weekend ponoć było jak na Krupówkach w ostatnią sobotę karnawału:))
      Dzisiejsza pogoda była super na spacer, świeciło słoneczko, a wiaterek delikatnie dawał o sobie znać.

      Usuń
  3. Piękna wycieczka.Morze lazurowe jak latem.Zazdroszcze .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie dobro niedaleko domu wiec korzystam:))
      Uwielbiam morze, jak tylko mam czas i ochotę jadę do Ustki, Jarosławca, Rowów, Łeby - chociaż najbardziej sobie upodobałam Ustkę i to tam bywam najczęściej:))
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Kocham Bałtyk o każdej porze roku i szczerze powiem że Ci trochę zazdroszczę tej wycieczki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj... jak mi brakuje takiego spaceru....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło jest mi widzieć Ciebie ponownie w moich progach:)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcia.
    Ja o Ustce myślę dopiero w weekend.Chyba zaplanujemy wyjazd w tygodniu, tęsknię za pustą plażą.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej porze roku wyjazd do Ustki w tygodniu gwarantuje prawie pustą plażę; w weekend nie jedziemy, gdyż wiemy, że będzie sporo ludzi, a tego raczej nie lubimy.
      Aktualnie kiedy mamy ochotę, to w weekend jeździmy nad morze do Jarosławca (ściślej do Rusinowa, gdzie córa ma domek), tam na dzikiej plaży o tej porze jest OK (w sezonie nie koniecznie).
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Jeszcze kilka tygodni i ponownie będzie można delektować się wiosenną aurą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny:)) Za wiosną tęsknię ... bardzo:))

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad Waszych odwiedzin jest dla mnie olbrzymią satysfakcją z prowadzenia bloga