wtorek, 2 marca 2021

Czerwony czajniczek - finisz

 Czerwony czajniczek gotowy do ceremonii parzenia azjatyckiej herbaty.


Udało mi się w miarę szybko uporać z tym haftem.


Teraz nie pozostaje już nic innego jak wyszukanie odpowiednich rameczek i oprawa.

Czerwony czajniczek i wyhaftowany wcześniej żółty czajniczek będą zdobiły jedną ze ścian w mojej kuchni.


Jestem zadowolona z tych hafcików; obrazki mi się bardzo podobają.


Producentem obu wzorów jest firma Vervaco. Czajniczki haftowałam na kanwie Aida 14" muliną DMC.

*****************************

Z informacji zamieszczonych na okładce zestawów, które kupiłam wynika, że w ofercie są jeszcze wzory trzech miniaturowych czajniczków. 


Te maluszki są interesujące, ale chyba niedostępne w polskich sklepach. 

13 komentarzy:

  1. Ale cudny! Czerwony pasowałby idealnie w mojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz tempo!!!!!!!!!! Brawo! Pieknie wyszly, coraz bardziej mnie ciagnie do moich malych :P Ale po drodze musze jeszcze inne zestawy wyxxx :D Pokaz jak najszybciej jak oprawisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:))
      Przyjemnie mi się haftowało ten czajniczek mimo prucia sporej części haftu (we wzorze dwa kolory mają oznaczenie tym samym symbolem).
      Jak tylko oprawię napewno się pochwalę:)

      Usuń
  3. Migusiem poszło haftowanie, śliczny kuchenny zestaw.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazki faktycznie są śliczne, może dlatego tak szybko mi się ten czerwony czajniczek wyhaftował:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Pierwszy mi sie bardzo podobal teraz drugi mi sie bardzo podoba😀 super masz Marys turbo doladowanie ale to fajnie bo oprawisz i beda zdobic kuchnie pozdrawiam serdecznie😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem Ci, iż sama się nie spodziewałam, że tak szybko uporam się z tym czajniczkiem; fakt, że akurat miałam trochę wolnego czasu i mogłam ten czas wykorzystać na haft.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Bardzo ładne prace. Z pewnością będą pięknie zdobić kuchnię

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik! Trudno wybrać który czajniczek ładniejszy bo oba są równie śliczne:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne czajniczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad Waszych odwiedzin jest dla mnie olbrzymią satysfakcją z prowadzenia bloga