poniedziałek, 22 lutego 2021

Koronkowa pandemia - ozdoby choinkowe - luty

Kolejne choinkowe ozdoby w ramach zabawy "Koronkowa pandemia" u Ani

/

Śnieżynki w ilości sztuk trzy powstały wg wzoru Ani


Koronkę wydziergałam z białego kordonka Babylo nr 20 cieniutkim szydełkiem nr CF 18; jaka jest to numeracja wg obecnie obowiązujących norm - nie wiem, wiem natomiast, że było to ulubione szydełko mojej Mamy, Mama tym szydełkiem obrabiała m.innymi batystowe chusteczki do nosa.


Śnieżynki bardzo mi się podobają i napewno jeszcze wrócę do wzoru.

26 komentarzy:

  1. Śliczne śnieżynki, pięknie wyglądają! Ja też moje pierwsze kroki z szydełkiem stawiałam na chusteczkach;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecałam sobie, ze w tej zabawie będę supłała tylko frywolitkowe śnieżynki, ale kiedy zobaczyłam ten wzorek, to nie mogłam się oprzeć i za szydełko chwyciłam:))
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Sliczne sniezynki Ja tez mam stare szydelko raczka juz klejona bo nowym ani rusz tak to juz jest pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam swoje ulubione szydełka i są to szydełka firmy Clover, a to niedawno znalazłam w szufladzie z pamiątkami po Mamie; jest świetne, bardzo dobrze się nim szydełkuje, ostatnio to tego szydełka używam do moich robótek z cieniutkich niteczek.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczne gwiazdki.
    Gdybym miała ogródek z tak śliczną choinką ozdabiałabym ją corocznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są, a na choince świetnie się prezentują.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))
      Masz rację - fotogeniczna ta moja choineczka, szczególnie uroczo wygląda w szydełkowych śnieżynkach:))
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ten kształt śnieżynek.
    Może skuszę się na szydełko.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek mnie zachwycił jak tylko zobaczyłam na filmiku, bez namysłu chwyciłam za szydełko i zrobiłam jedną, potem kolejną, i kolejną ..., i pewnie zrobię jeszcze kilka.
      Moim zdaniem ta śnieżynka ma w sobie wszystko co powinna mieć szydełkowa koronka, są pikotki, łańcuszki, słupki i półsłupki, całość jest bardzo delikatna, a i co ważne - jest prosta i szybka w wykonaniu.
      Skuś się splociku chwyć za szydełko - nie pożałujesz:)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Wspaniałe śnieżynki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne sa te śnieżynki :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne te Twoje śnieżynki , faktycznie wzorek jest uroczy i mam ochotę się nim zająć. Cieszę się bardzo że nadal się bawisz u mnie .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję:))
    Bawię się u Ciebie Aniu i bawić się będę, wszak zabawa przednia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Są zachwycjące i wyglądają fantastycznie! Dzięki za namiary na wzór:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że spodobają się nie tylko mnie:))
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Wspaniałe śnieżynki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycające , piękne, cudne są Twoje gwiazdeczki. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne!
    szydełko to nadal dla mnie czarna magia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad Waszych odwiedzin jest dla mnie olbrzymią satysfakcją z prowadzenia bloga