sobota, 20 lutego 2021

Ceremonię parzenia herbaty w żółtym czajniczku czas zacząć

 Niewiele czasu zajęło mi postawienie 75 krzyżyczków na kanwie.

I oto proszę - czajniczek gotowy do ceremonii parzenia. 

Zaprosiłabym Was na herbatkę, ale sami wiecie, że czasy pandemiczne mamy i ograniczenia spotkań, w związku z tym herbatkę wypiję w towarzystwie członka najbliższej rodziny, czyli mojego męża, a Wam moi drodzy pozostawię obrazek do podziwiania. 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Tak jak zapowiedziałam w poprzednim poście na jakiś czas odpuszczam sobie walkę z UFO-kami, jednak żeby nie wypaść z hafciarskiego rytmu zabieram się za drugi czajniczek.  

Gotowy zestaw firmy Vervaco pod nazwą "Asian Tea Ceremony - Red Teapot", a w nim: kanwa 14" w kolorze ecru, mulina DMC (bez numerków) 19 kolorów, igiełka i schemat graficzny.



Mam nadzieję, że zapału mi wystarczy i z obrazkiem rozprawię się za pierwszym podejściem.
Trzymajcie kciuki.

12 komentarzy:

  1. Z takiego czajniczka herbatka bedzie wyborna drugi tez bardzo lafny smigaj igla pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmigam, śmigam, aż para spod igiełki leci:))
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. O ten czerwony bardziej do mnie "przemawia"😁😉
    Nie znałam tej serii a ciekawa jest😁👍
    Powodzenia i bez ufokowania😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną kolekcja się tworzy.Czerwony czajnik uroczy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie będą się te dwa czajniczki razem prezentować:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczny haft! Ja również nie znam tej serii więc czekam na czerwony czajniczek. Życzę powodzenia w dalszym stawianiu xxx i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, bedziesz miala fajny komplecik! A u mnie w sklepach widzialam tylko male, wiec je kupilam, a duze wlasnie tylko na zdjeciach. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne one są, od razu mi w oko wpadły ... i swoje odleżeć u mnie musiały:))
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Czajniczek jest sliczny, zycze duzo czasu na krzyzyki i wytrwalosci w nastepnym. Bedzie sliczna para.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:))
      Narazie jakoś mi chęci do xxx nie brakuje i haft posuwa się dość szybko do przodu.
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad Waszych odwiedzin jest dla mnie olbrzymią satysfakcją z prowadzenia bloga