poniedziałek, 8 marca 2021

To co lubię najbardziej - materiał i koronka

Dla oderwania się od hafciarskiej monotonności wyciągnęłam szydełko, kawałek materiału, kordonek, wzorek i serweteczkę materiałowo-koronkową dziergać będę.



Lubię takie połączenia materiału z koronką zabieram się zatem szybciutko do pracy. 

Gotowa serwetka będzie prezentem dla koleżanki "na zajączka". 

***************************************

Spisali się dzisiaj moi Panowie 



Tak niewiele potrzeba, a przyjemnie i wiosennie się zrobiło.

16 komentarzy:

  1. Wiosennie, kwiecście .U mnie też tulipany.Serwetka będzie piękna.Milego dziergania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie połączenia, tylko najczęściej nie chce mi sie docinac i obrabiac materiału:) Taki leń ze mnie, więc idę na łatwiznę i wybieram wzory bez materiału:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te elementy do obrabiania kupuję gotowe (producentem jest firma Zweigart), one są już dostosowane do obrabiania; mają brzeg wydziurkowany maszynowo; wzór zaczyna się od obrobienia całości półsłupkami celem stworzenia bazy dla dalszej pracy.
    Mnie także nie chciałoby się docinać i podwijać materiału żeby zacząć robić koronkę, chociaż kiedyś tak właśnie robiłam, było to pracochłonne i nie zawsze efekt był zadawalający, czasami materiał się odwijał i strzępił, albo nierówno podwijał tworząc mało estetyczny rancik.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak samo kiedyś robiłam, ale wściekałam się zawsze, kiedy coś nie tak wyliczyło się:) Potem kombinowałam, bo szkoda było mi mojej pracy.
      Dzięki za namiary. Może w koncu znowu sie o to pokusze:)

      Usuń
  4. Do dziela i czekam na efekty pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Następna ładna serwetka będzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się bardzo ładna, wiosenna serwetka. A można wiedzieć gdzie kupujesz taką bazę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te podziurkowane materiały kupuję w HobbyCentrum
      http://www.hobbycentrum.pl/serwetki_do_obrabiania,17,12.html
      Mam już kilka rzędów koronki i serwetka zapowiada się ciekawie:))
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Patrząc na nici to będzie bardzo wiosenna serwetka :)
    Miłego dziergania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się śliczna wiosenna serwetka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wygląda ten kolorek w serwetce, jest taki świeży jak zieleń na wiosnę:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Zapowiada się przepiękna serwetka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad Waszych odwiedzin jest dla mnie olbrzymią satysfakcją z prowadzenia bloga